Motto:
„20. storočie si budeme pripomínať ako storočie produktivity, ale 21. storočie bude iste storočím kvality.”
J. M. Juran
Príprava na certifikáciu systému manažérstva kvality, v zmysle požiadaviek normy STN EN ISO 9001
- Prínosy zavedenia systému manažérstva kvality
- Postup pri budovaní a implementácii systému manažérstva kvality, jeho udržiavaní a stálom zlepšovaní
Prínosy zavedenia systému manažérstva kvality
- získanie certifikátu kvality
- jasné rozdelenie zodpovedností a právomocí
- poriadok a prehľad v evidencii dokumentácie a formulárov
- zlepšenie celkového riadenia spoločnosti
- zavedenie poriadku a systémového prístupu do činnosti spoločnosti
- jasná definícia procesov a postupov pre všetky realizovaní činnosti
- dosiahnutie a udržanie požadovanej úrovne kvality produktu
- zvýšenie výkonnosti, zisku, zníženie nákladov
- zníženie externých a interných strát z nekvalitnej výroby
- zlepšenie imidžu Vašej spoločnosti
- zvýšenie dôvery a spokojnosti zákazníka, zníženie počtu sťažností a reklamácií
- zvýšená akceptácia bánk pri poskytovaní úverov
- zvýšenie dôveryhodnosti pre štátne inštitúcie
- uľahčenie presadenia sa na trhoch EÚ i mimo nej
- zvýšenie konkurencieschopnosti Vašej spoločnosti hlavne vo výberových konaniach a pri získavaní verejných zákaziek, kde minimálne certifikát kvality jednou zo základných podmienok účasti
Certifikovaná spoločnosť je pre zákazníka zárukou, že zaviedla všetky dôležité interné procesy, zamerané na splnenie jeho požiadaviek, a že tieto procesy sú riadené.
Postup pri budovaní a implementácii systému manažérstva kvality, jeho udržiavaní a stálom zlepšovaní
- úvodné rokovanie
- zisťovanie a analýza skutočného stavu systému manažérstva kvality
- vypracovanie harmonogramu budovania systému manažérstva kvality vo Vašej spoločnosti
- vypracovanie návrhov dokumentácie systému manažérstva kvality
- poradensko-konzultačná činnosť pri implementácii vydanej dokumentácie systému manažérstva kvality do praxe
- metodický dozor a pomoc pri vykonávaní prvých interných auditov systému manažérstva kvality internými audítormi Vašej spoločnosti
- asistencia pri certifikačnom audite, dozorných a recertifikačných auditoch systému manažérstva kvality
- odborná pomoc pri odstraňovaní zistených nedostatkov z interných auditov systému manažérstva kvality
- udržiavanie a stále zlepšovanie systému manažérstva kvality
- príprava Vašej spoločnosti na dozorné a recertifikačné audity systému manažérstva kvality.
Základné technické normy, týkajúce sa systému manažérstva kvality:
- STN EN ISO 9000:2016 – Systémy manažérstva kvality. Základy a slovník
- STN EN ISO 9001:2016 – Systémy manažérstva kvality. Požiadavky (certifikačná norma)
- STN EN ISO 9004:2010 – Manažérstvo trvalého úspechu organizácie. Prístup na základe manažérstva kvality
- STN EN ISO 19011:2019 – Návod na auditovanie systémov manažérstva
Na Vaše otázky ohľadom prípravy na certifikačný audit, dozorné, resp. recertifikačné audity systému manažérstva kvality, v zmysle požiadaviek normy STN EN ISO 9001 a na objednanie uvedených služieb využite nasledovný formulár alebo kontakt.